COVID-19 Policy

Στο Lydia Maris Resort & Spa προτεραιότητά μας είναι η ασφάλεια και η ευημερία των επισκεπτών και των εργαζομένων μας. Μετά τη συνεχή εξάπλωση της πανδημίας του κορωνοϊού (COVID-19), θα θέλαμε να επεκτείνουμε τις θερμότερες σκέψεις μας στους ανθρώπους που έχουν πληγεί από αυτό το ατυχές γεγονός και τη βαθύτατη εκτίμησή μας προς τους εργαζόμενους στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης και τις τοπικές κοινότητες που αγωνίζονται κατά του ιού.

Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σας παρέχουμε την ασφαλέστερη διαμονή, καθώς παρακολουθούμε στενά τις τελευταίες εξελίξεις, πρότυπα και πρωτόκολλα που σχετίζονται με τον COVID-19 που εκδίδονται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), την ελληνική κυβέρνηση, το Υπουργείο Υγείας, τους τοπικούς οργανισμούς υγείας και τους αξιωματούχους δημόσιας υγείας. Όλα είναι στη θέση τους για να κρατήσουν την υγεία και την ασφάλειά σας πάνω από όλα στο ύψιστο επίπεδο.

Ακολουθεί ενημέρωση των σχεδίων μας για τη σεζόν 2021,με την επιφύλαξη προσαρμογής δεδομένων των τρεχουσών και απρόβλεπτων αλλαγών.

Β.Β. Η ΠΡΟΣΉΛΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Λαμβάνοντας ως πρώτη μας προτεραιότητα την υγεία και την ασφάλεια των επισκεπτών και του προσωπικού μας, σας διαβεβαιώνουμε ότι το ολοκληρωμένο μας σχέδιο Υγείας και Ασφάλειας προβλέπει όλα τα μέτρα, προδιαγραφές και διαδικασίες σε όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου για την αντιμετώπιση του νέου COVID-19 και κάθε ασθένειας που μπορεί να μεταδοθεί στην κοινότητα, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, το Υπουργείο Υγείας και τις τοπικές αρχές :

  • Εντατικός καθαρισμός και απολύμανση σε όλα τα σημεία επαφής και τα δωμάτια μεγάλου όγκου
  • Απολυμαντικά μηχανήματα και μάσκες για τους επισκέπτες στους κοινόχρηστους χώρους
  • Υψηλά πρότυπα ασφάλειας τροφίμων – Πιστοποιημένες διαδικασίες ISO 22000
  • Εκτεταμένη ώρα λειτουργίας (αν χρειασθεί) των καταστημάτων F&B για άφθονο χώρο & χρόνο.
  • Προδιαγραφές κοινωνικής αποστασιοποίησης σε χώρους αναψυχής, πισίνες και παραλία
  • Απλές και γρήγορες διαδικασίες check-in / check-out
  • Γιατρός σε υπηρεσία 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα για παροχή ιδιαίτερης φροντίδας στους επισκέπτες μας
  • Συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού μας
  • Καμπάνια ευαισθητοποίησης

 

Εκτός από αυτά τα μέτρα, επισκεφθείτε τον Ελληνικό Οργανισμό  Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΕΟΔΥ) για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το τι μπορείτε να κάνετε για να ταξιδέψετε με μεγαλύτερη ασφάλεια.

Covid –  η πρώτη μας προτεραιότητα  είναι η ασφάλειά σας

Λαμβάνοντας ως ύψιστη προτεραιότητά μας την υγεία και την ασφάλεια των επισκεπτών και του προσωπικού μας, το LYDIA MARIS ,σε συνεννόηση με τις οδηγίες και τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, του  ECDC, των Ελληνικών Υπουργείων Υγείας και Τουρισμού και των τοπικών αρχών, έχει σχεδιάσει και θέσει σε εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο σχέδιο Υγείας και Ασφάλειας που προβλέπει όλα τα μέτρα, τις προδιαγραφές και τις διαδικασίες σε όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου για την αντιμετώπιση του νέου COVID-19 και κάθε ασθένειας που μπορεί να μεταδοθεί στην κοινότητα. Η διοίκηση και όλα τα μέλη του προσωπικού δεσμεύονται να παρέχουν μια ξέγνοιαστα και ασφαλή διαμονή στους επισκέπτες μας.

Κοινόχρηστοι Χώροι

Αυξημένος καθαρισμός και απολύμανση σε όλα τα σημεία επαφής μεγάλου όγκου και σε όλες τις εκτεθειμένες επιφάνειες. Σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου υπάρχουν σταθμοί υγείας, όπως μαντηλάκια και απολυμαντικά. Πίνακες πληροφοριών για  τους επισκέπτες σχετικά με τον τρόπο λήψης των απαραίτητων προφυλάξεων. Απλές και γρήγορες διαδικασίες check-in/check-out. Ανέπαφη καταβολή λογαριασμών  και άλλων υπηρεσιών στη Ρεσεψιόν. Απολύμανση χεριών με αντισηπτικό , σαπούνι και χαρτομάντηλα διαθέσιμα σε κάθε τουαλέτα.

Δωμάτια

Βαθύς καθαρισμός και απολύμανση σε όλα τα δωμάτια και τα μπάνια. Ειδική φροντίδα υγιεινής υψηλού επιπέδου σε όλους τους χώρους του δωματίου  με την χρησιμοποίηση κατάλληλου απολυμαντικού. Τα αχρησιμοποίητα αντικείμενα μιας χρήσης απορρίπτονται, τα κλινοσκεπάσματα από τους χώρους των πελατών που μπορεί να έχουν μολυνθεί θα φυλάσσονται σε ξεχωριστές συσκευασίες και θα πλένονται σε θερμοκρασίες 60-90 βαθμών, όλα τα έπιπλα από ύφασμα απολυμαίνονται με ατμοκαθαριστές και απολυμαντικά, ενώ τα δωμάτια θα αερίζονται μετά το check out.

Φαγητό

Θα ακολουθηθούν υψηλά πρότυπα ασφάλειας και υγιεινής των τροφίμων, καθώς και αυστηρές πολιτικές προσωπικής υγιεινής για τα μέλη της ομάδας μας. Όλες οι επιφάνειες και τα έπιπλα των εστιατορίων θα απολυμαίνονται μετά από κάθε υπηρεσία και τα τραπέζια θα καθαρίζονται και θα απολυμαίνονται μετά το  σέρβις. Πρωινό – Μεσημεριανό – Δείπνο με τις ώρες να επεκτείνονται  (ανάλογα με τις ανάγκες)  ώστε να παρέχεται αρκετός χρόνος για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών. Η χωρητικότητα των θέσεων θα μειωθεί και τα τραπέζια θα τακτοποιηθούν έτσι ώστε να επιτρέπουν τις κατάλληλες κοινωνικές αποστάσεις.

Πισίνες

Μετά από κάθε χρήση θα πραγματοποιείται απολύμανση των ξαπλώστρων και των καθισμάτων. Οι ξαπλώστρες γύρω από την πισίνα θα είναι ανά  2 και τουλάχιστον 2 μέτρων η μία από την άλλη. Σχολαστική τήρηση και επίβλεψη καθιερωμένων διαδικασιών, συχνός χρόνος ανακυκλοφορίας του νερού τουλάχιστον κάθε 4 ώρες, συχνές μετρήσεις χλωρίου για τον έλεγχο των επιπέδων του, αλλαγή νερού, έλεγχος pH κ.λπ.

Υγιεινή χεριών

Αντισηπτικά απολυμαντικά χεριών θα είναι διαθέσιμα για τους επισκέπτες και τους υπαλλήλους σε διάφορα σημεία σε όλο το ξενοδοχείο. Τέτοιοι χώροι περιλαμβάνουν την είσοδο του ξενοδοχείου, τη ρεσεψιόν, το λόμπι, τους διαδρόμους, τα καταστήματα τροφίμων και ποτών, τα Kids Clubs, τους χώρους πισίνας και σπα κλπ.

Κλιματισμός και εξαερισμός

Όλα τα κλιματιστικά (αυτόνομες μονάδες) στα δωμάτια και τους κοινόχρηστους χώρους είναι ασφαλείς για λειτουργία. Το κεντρικό σύστημα εξαερισμού των ξενοδοχείων μας διατηρείται σε συνεχή λειτουργία με καθαρό αέρα σύμφωνα με  τους τελευταίους κανόνες της νομοθεσίας. Ομοίως, η κυκλοφορία του καθαρού αέρα δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα στην υγεία και την ασφάλεια των επισκεπτών.

Κοινωνική αποστασιοποίηση

Οι δράσεις κοινωνικής αποστασιοποίησης θα περιλαμβάνουν τον περιορισμό των μεγάλων ομάδων ατόμων που συναντώνται. Οι πινακίδες στους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου θα υπενθυμίζουν στους επισκέπτες μας να διατηρούν κοινωνική απόσταση τουλάχιστον 1,5 μέτρων.

 

Ομάδες Δράσης ξενοδοχείων και εκπαίδευση

Το ξενοδοχείο μας θα διαθέτει μια ομάδα δράσης, συμπεριλαμβανομένου ενός μέλους από κάθε τμήμα, υπεύθυνο για τη διατήρηση και επίβλεψη του σωστού προγράμματος στις λειτουργίες του ξενοδοχείου. Όλο το προσωπικό έχει λάβει εκτεταμένη συνεχή εκπαίδευση σχετικά με τα μέτρα Υγείας & Ασφάλειας για την παροχή ξέγνοιαστης και ασφαλούς διαμονής στους επισκέπτες μας, εφαρμόζοντας τον οδηγό POSI (Πρόληψη εξάπλωσης λοιμώξεων) και όλες τις διαδικασίες και προληπτικά μέτρα.

Εκστρατεία ευαισθητοποίησης στο ξενοδοχείο

Μια ολοκληρωμένη εκστρατεία ευαισθητοποίησης κυκλοφορεί στο ξενοδοχείο μας, με πινακίδες πληροφόρησης για τα μέτρα υγείας και ασφάλειας σε όλες τις εγκαταστάσεις που περιγράφουν τους τρόπους της πρόληψης και της διάγνωσης των ιών.